Chill-modus

We hebben besloten om het vandaag een beetje rustig aan te doen. dit hebben we deels besloten nadat we pas laat (lees: 9:30 AM) uit ons bed kwamen. Tevens moeten we aankomende nacht om 3:00 AM ons bed uit om naar het vliegveld te gaan.
Vandaag gaan we naar de Golden Gate Park. Na weer een flinke wandeling, met uiteraard weer een tussenstop bij Starbucks, komen we eerst aan bij Alamo Square. Dit is de plek waar intro van de Full House is opgenomen. Dit moeten we natuurlijk even bezocht hebben. Daarna lopen we door naar het park. Dit is een flink park waar we na een korte route even lekker van de zon gaan genieten. Even een tijdje liggen in het gras.

Na het chillen lopen we door. Dit park is echt super groot. Edwin heeft gelezen dat er een weide is met bizons. Lijkt ons leuk. Na een hele lange wandeling komen we eindelijk bij de weide, zo groot als twee voetbalvelden, met welgeteld drie bizons. Nou, dit wilden we dus absoluut niet missen…

Nadat we ver in het park waren besloten we met de bus maar terug te gaan of eigenlijk naar Union Square. Het is maar goed dat we de bus hebben genomen, want lopend hadden we hier zeker twee uur over gedaan. In Union Square hebben we nog enkele winkels bezocht. Daarna besloten om toch maar te gaan eten. Het is een beetje vroeg, maar we hebben de lunch overgeslagen en we hebben veel koolhydraten verbrand tijdens de wandeling. Gezond wordt het deze avond weer niet, maar een pizza slice is altijd lekker!

Na het eten is de temperatuur aardig gedaald, dus besluiten we voor de wandeling naar het hotel maar een Starbucks te halen, om ons onderweg een beetje op te warmen.

In onze hotelkamer aangekomen is het tijd om de koffers te reorganiseren en lekker op tijd naar bed te gaan. Morgenochtend om 6:30 AM vliegen we naar New York!!

Dit bericht is geplaatst in 2011 | Amerika. Bookmark de permalink.