Op naar Bali

De dag begint met een ontbijtje in het hotel. Vandaag vertrekken we naar Bali, maar eerst hebben we nog een ochtendprogramma in Singapore.

Vol goede moed beginnen wij een wandeltocht naar China Town. Niet ver van het hotel begint het opeens keihard te regenen. We schuilen onder en kunnen na enkele minuten weer door. Wanneer we enige tijd onderweg zijn komt het wederom met bakken uit de hemel vallen. Gelukkig staan we dichtbij een metrostation. We besluiten naar Little India te gaan. Als we weer boven de grond zijn blijkt het nog steeds te regenen en helaas stopt het niet. Dan maar eerder terug naar het hotel.

In het hotel drinken we een bakje koffie met een taartje. Daarna pakken we onze koffers, want vanmiddag vliegen we naar Bali. De taxi zet ons af op het vliegveld, waar we iets te vroeg zijn.

Bij de Pizzahut nuttigen we onze en besteden we onze laatste dollars.

Gelukkig was de vlucht maar een ruime 2 uur en waren we dus zo op Bali. Bij binnenkomst werden we onthaald door een flinke groep mensen die allemaal een bordje met een naam hadden. Helaas hadden wij niets besproken, dus hoefden we gelukkig niet op zoek naar onze naam. Vrees dat we er anders nog wel wat uurtjes hadden gestaan.

Met een taxi gaan we naar het hotel. Na het inchecken hebben we beide wel trek in iets en komen we terecht bij Donkin’ Donut. Tijdens deze versnapering begint bij mij de moeheid toe te slaan en gaan we lekker naar het hotel terug voor onze nachtrust.

Dit bericht is geplaatst in 2013 | Bali met de tags , , . Bookmark de permalink.

1 reactie op Op naar Bali

1. binance schreef:

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?